Sobotní výprava

23.01.2010 09:00

23.01.2010 09:00

Sobotní výprava opět po stopách sněžného muže YETTIHO. Minulou výpravu se nám ho nepovedlo dopátrat, proto podnikneme opět pronásledování. Dorazil dopis z Nepálu adresován na Středisko Racek. Snad dokonce i tam ví, že jsme Yetimu v patách....

Ty co ještě nepřinesli, nezapomeňte přinést 200,- nebo 240,- Kč na registraci. Kdo ještě neučinil, přineste nebo pošlete na email, kromě peněz i adresu, rodné číslo a kontakt na rodiče. (Vše co bylo na papírku pro rodiče a dostali jste to na minulé páteční schůzce)

Zapište se, kdo přijde.

 

Zápis z výpravy:

Tak nás Yetti zase dostal. Šešli jsem se pouze Já(Marek), Lucka, Tlachal, Kuba, Kuba-piňda a Víťa. Ostatní onemocněli neznámou chorobou. Vyrazili jsme se sáňkami a bobami na stráň na Větráku. Myslím, že se každému sáňkování líbilo a po 1,5 hodině jsem se vydali zpět do klubovny kolem blatského potoka. V klubovně jsem ráno zatopili, a tak tam po návratu bylo příjemné teplíčko. Kdo měl jídlo se najedl a napil a kdo měl buřty, tak si je opekl v krbových kamnech. Pak jsme ještě zahráli  lodě, kde jedno družstvo drtivě vyhrálo. Než jsem se definitivně rozešli, dali si někteří venku sněhovo bitvu, která neměla žádného vítěze.

Diskusní téma: Sobotní výprava

Datum 26.01.2010
Vložil jakub vs pinda
Titulek prijdu

minule jsme si sli zabobovat ale tet ho dastanem

Datum 26.01.2010
Vložil Tlachal
Titulek OZNÁMENÍ

další týden nepřijdu jsem v Rakousku na lyžích 29-31

Datum 22.01.2010
Vložil kuba-pinda
Titulek prijdu

musime ho do padnout

Datum 22.01.2010
Vložil Víťa
Titulek přijdu

Registraci Víťa přinese

Datum 20.01.2010
Vložil Marek
Titulek prijdu

tak snad ted se to uz povede. Yetti je fakt dobrej, musime si dat pozor. Vite jak jsem dopadl minule. :-((

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode